YZF-R1

Yepyeni Yamaha YZF-R1. We R1.

128.000 TL

MotoGP YZR-M1 teknolojisiyle donatılan yeni nesil R1 karşınızda. Yeni çapraz motor, kısa aks açıklığına sahip şasi ve yüksek teknoloji ürünü elektronik aksam sayesinde size mükemmel uyum sağlamaya ve sürüş deneyiminizi yeni bir düzeye çıkarmaya hazırdır.

YZR-M1 MotoGP teknolojisi kullanılarak, ödün vermeden geliştirilen R1, yarışmak için doğdu. 200PS, 199 kg ve 1405 mm aks açıklığı, özellikleri hakkında fikir veriyor. Ancak bu beceriye odaklı süper motosikleti özel kılan dışarıdan görünmeyen özellikleridir.

Merkezi sistemi; şasi hareketini sürekli 3D olarak algılayan, tutuş, patinaj, ön teker kaldırma, frenleme ve indirmelerde kontrol sağlayan, 6 eksenli IMU'dur. Yamaha R1. We R1.

YZF-R1 60th Fiyatı: 83.500 TL

  • Yeni 998cc 200PS çapraz 4 silindirli motor
  • Son derece gelişmiş elektronik kontrol sistemleri
  • 6 eksenli IMU ve 3D hareket verileri için Gyro/G sensörler
  • Viraj yüksekliğine duyarlı Çekiş Kontrolü/Patinaj Kontrolü
  • Ön Teker Kaldırma Kontrolü ve İndirme Kontrolü
  • Viraj yüksekliğine duyarlı Yarış ABS'si/Birleşik Fren Sistemi
  • Yeni, kısa aks açıklığına sahip, alüminyum Deltabox şasi
  • 199 kg ıslak ağırlık
  • Yukarıya dönük, kiriş tipi salınım kolu/magnezyum arka şasi
  • Magnezyum jantlar ve alüminyum yakıt tankı
  • Tek bir tıkla ayarlanabilen sürüş modları
  • Yeni LCD göstergeler
Teknik Özellikler Açıklama
Motor tipi sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, Öne eğimli paralel 4-silindir, 4-subap
Motor hacmi 998cc
Çap x Strok 78.0 mm x 52.2 mm
Sıkıştırma oranı 12.7 : 1
Maksimum güç 133.9 kW (182.1PS) @ 12,500 dev/dk. (hava indüksiyonsuz)
Maksimum tork 115.5 Nm (11.8 kg-m) @ 10,000 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Elektronik Yakıt enjeksiyonlu
Debriyaj tipi Islak, çoklu disk yay
Ateşleme sistemi TCI(dijital)
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 6-Zamanlı
Son aktarım Zincirli

 

Şasi Açıklama
Şasi Aluminyum Deltabox şasi
Ön süspansiyon Upside-down teleskopik çatal, Ø 43 mm
Ön teker hareketi 120 mm
Kaster Açısı 24º
Kaster mesafesi 102 mm
Arka süspansiyon (mafsallı), Ortadan tek amortisörlü
Arka teker hareketi 120 mm
Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 310 mm
Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 220 mm
Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W)
Arka lastik 190/55 ZR17M/C (73W)

 

 

Boyutlar Açıklama
Toplam uzunluk 2,070 mm
Toplam genişlik 715 mm
Toplam yükseklik 1,130 mm
Sele yüksekliği 835 mm
Tekerleklerarası mesafe 1,415 mm
Minimum yerden yükseklik 135 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 206 kg
Yakıt tankı kapasitesi 18 L
Yağ tankı kapasitesi 3.7 litre

 

M1 temelli 200PS çapraz motor

M1 temelli 200PS çapraz motor

Yeni nesil R1 modeli; havalandırma boşluğu basıncı olmadan 200PS güce sahip, yeni, 998cc, çapraz, 4 silindirli, 4 valfli motor ile çalışır. Şampiyon YZR-M1 MotoGP motosikletimiz temel alınarak geliştirilmiş, yeni tasarlanmış çapraz krank mili, yüksek doğrusal tork düzeyleri için asimetrik 270° - 180° - 90° - 180° ateşleme sırası sunar.

Yüksek sıkıştırmalı silindir başlığı ve hafif parçalar

Yüksek sıkıştırmalı silindir başlığı ve hafif parçalar

Yeni motor, optimum performans sağlamak için geniş çaplı giriş ve çıkış valfli tek çatılı yanma odasına sahip, yüksek sıkıştırmalı, 13:1 silindir başlığı kullanır. Ayrıca yüksek güç ve güçlü doğrusal tork ile anında yanıt için R1 modeli titanyum krank kolları ve dövme alüminyum pistonlarla donatılmıştır.

Yüksek hacimli hava girişi

Yüksek hacimli hava girişi

Optimum giriş verimliliği için YZR-M1 türü merkezi hava girişi, geniş kapasiteli, 10,5 litrelik hava kutusunu besler. Temiz hava, yüksek kullanılabilir performans düzeyleri sunmak amacıyla, optimum güç özellikleri sunmak üzere motor devrini eşitlemek için uzunluklarını ayarlayan, elektronik olarak etkinleştirilmiş Yamaha Çip Kontrollü Giriş (YCC-I) kanallarına zorla beslenir.

Hafif titanyum egzoz ve orta susturucu

Hafif titanyum egzoz ve orta susturucu

Azami güç ve güçlü doğrusal tork için yeni çapraz motor, hafif 4-2-1 egzoz sistemiyle donatılmıştır. Servo motor kontrollü egzoz valfi, gelişmiş yanıt ve daha güçlü motor çıkışı için gaz akışını ayarlar ve kompakt orta susturucu, kütle merkezileştirmeye katkıda bulunur ve benzersiz bir kükreme sesi çıkarır.

Kompakt Deltabox şasi

Kompakt Deltabox şasi

Yepyeni alüminyum Deltabox şasi; R1 modelinin güçlü M1 yarış motosikleti mirasının altını çizen uzun, yukarıya dönük, kiriş tipi bir salınım koluna ve magnezyum arka şasiye sahiptir. Kısa 1405 mm aks açıklığına sahip şasi ve R1 modelinin yalnızca 199 kg'lık hafif ıslak ağırlığı, mükemmel yarış ve pist performansı için R1 modeline yüksek çeviklik ve hassasiyet kazandırır.

YZR-M1 modelinden ilham alır

YZR-M1 modelinden ilham alır

Merkezi basınçlı hava girişi, yüksek ön cam ve düşük ön far konumuyla yeni nesil R1 modelinin aerodinamik ön duruşu, gözden kaçmayacak bir şekilde M1 yarış motosikletinin silüetine sahiptir. Yarışa hazır görünümü güçlendirmek için kompakt ve yeni LED ön farlar hava girişinin her iki yanına "gizlenmiştir" ve çift LED sinyal lambaları bu yeni süper motosiklete gerçekten benzersiz bir görünüm kazandırır.

Pist için geliştirilmiş süspansiyon

Pist için geliştirilmiş süspansiyon

43 mm'lik tamamen ayarlanabilir KYB çatalları, dengeli bir his için geniş çaplı, 25 mm bir ön aks kullanır. Pivot ekseni, tahrik dişi ekseni ve salınım kolu uzunluğu arasındaki dikkatli bir şekilde dengelenmiş ilişki ise hızlanma, frenleme ve viraj alma sırasında dengeli, hassas ve etkili sürüş performansı sağlar.

Birleşik Fren Sistemli ABS

Birleşik Fren Sistemli ABS

220 mm arka diskin yanı sıra, yeni R1 modelinin ikili 320 mm ön diskleri ve tek gövdeli kaliperler, sürücünün farklı pist veya yol koşullarında yüksek kontrol düzeyleri elde etmesini sağlamak için Yamaha'nın Birleşik Fren Sistemi'nin yanı sıra, sofistike bir viraj yüksekliğine duyarlı ABS (Fren Kilitleme Önleyici Sistemi) ile donatılmıştır.

Yarışa ve piste hazır

Yarışa ve piste hazır

Yeni R1 modeli damarlarında YZR-M1 DNA'sı dolaşan, piste odaklı bir makinedir. Yüksek düzey ekipmanları hafif, döküm magnezyum jantları kapsar ve 17 litrelik alüminyum yakıt tankı etkili bir sürüş pozisyonu sunmak üzere derin girintilere sahiptir.

6 eksenli IMU

6 eksenli IMU

Son derece sofistike 6 eksenli IMU, çalışmakta olan makinenin tüm özelliklerine ilişkin hassas verileri ECU'ya gönderir. ECU ise MotoGP'den esinlenilmiş viraj yüksekliği açısına duyarlı arka teker Patinaj Kontrolü Sistemi (SCS) ve Çekiş Kontrolü Sistemi (TCS) de dahil olmak üzere, R1 modelinin elektronik kontrol teknolojisini etkinleştirir.

3 boyutlu kontrol

3 boyutlu kontrol

Ön Teker Kaldırma Kontrolü Sistemi (LIF), İndirme Kontrolü Sistemi (LCS) ve Hızlı Vites Sistemi'nin (QSS) yanı sıra, viraj yüksekliği açısına duyarlı arka teker Patinaj Kontrolü Sistemi (SCS) ve Çekiş Kontrolü Sistemi (TCS) ile donatılmış R1 modelinin elektronik kontrol teknolojisi her sürücünün pistte gerçek potansiyeline ulaşmasını sağlar.

İLAN NO: 28
KASA TİPİ: Super Sport
MARKA: Yamaha
MODEL: YZF R1
VİTES TİPİ: Manuel
KİLOMETRE: 0 KM
MODEL YILI: 2019
MOTOR HACMİ: 998 cc
MOTOR GÜCÜ: 200 PS
SİLİNDİR: 4 Silindir
DURUM: Sıfır
GARANTİ: 3 Yıl

Yakıt Bilgi Ekranı

  • Şehiriçi: 0 Kr
  • Uzun Yol: 0 Kr

Bu tutar bir kilometre için ortalama yakıt gideridir. Yakıt gideri kullanımlara bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

BENZER ARAÇLAR

Aynı markanın diğer araçlarını sizler için listeledik.

TRICITY 155
D'elight
MT-09 ABS
MT-09 Tracer
MT-07 ABS
MT-125 ABS
XV950 R
YZF-R1M
YZF-R6
YZF-R25 ABS
YZF-R125 ABS
FJR1300AE
XTZ1200E SUPER TÉNÉRÉ
NMAX 125 ABS
XSR900
MT-25
MT-10
Tracer 700
Tracer 900
YS125
SCR 950
scroll up